Merhabalar normal doğum yapalı 20 gün oldu. Doğumdan önce düzenli ağda yaptırıyordum. Tam olarak dikişlerim dökülmedi ama rahatsız oluyorum. Ara ara az miktarda akıntım devam ediyor. Ağda yaptıramam muhtemelen. Sizler bu süreçte nasıl çözüm yolu buldunuz ? Jilet ya da tüy dökücü kullanmanın sıkıntısı olur mu?