Bebeğim 4. Ay itibari ile mememi kesinlikle tutmuyor geçicidir dedim ama 4ay 25 günlük oldu teklif ediyorum hala ama ağzını bile açmıyor ağlıyor çok üzülüyorum sütüm az zaten belki emse çoğalır mamaya döndük tamamen böyle durum yaşayıp sonradan düzelen var mı