rguness Ben kesinlikle etki ettiğini düşünüyorum. Oğlum park yatakta uyuyordu ve gece döndükçe uyanıyordu. E bir şekilde sabah eşim işe giderken yine ses oluyordu, gece tuvalete gitsek ses oluyordu falan. Sonra kademeli bir şekilde odasını ayırdım, yatağını büyüttüm. Çocuğumun aradığı şey resmen buymuş. Deprem dönemi ben de uzunca bir süre oğlumun yanında uyudum. Odasındaki her şey duvara sabitse, odası odanıza yakınsa endişe etmeyin. Odasına da kamera koyun. İkiniz de rahatlayacaksınız.