Hazine_aykut Yigitoglum_2 bna 40 gün kestirmediler yok kırılır yok babasının cebine ellerine sok diye sonra kestim
Deletedmom388 Yigitoglum_2 1.ayını geçtikten sonra sanırım tırnakları sertleşmeye başlamıştı o zaman kestim ilk..
Annekeki Hamileyken tetanoz asisi olduysan ilk ay kesebilirsin olmadiysan kanatma riskine karsi kesilmiyo 2.ay asi sonrasi serbest. Ki zaten cok yumusak oyuzden ben hep torpuluyorum uyurken, 40gunluk bebegim.
Srnygtkarabnr Yigitoglum_2 valla benimki dıgar dogmaz baya uuzundu eldiven takıyordum 15 günlükken baktım kırılmıs bi tanesi kestim o gün bugündür hep kesiyorum eldiven takmıyorum
bbmbbm Yigitoglum_2 3.ayından itibaren, öncesinde kesmeye gerek yok bence çünkü kendisi kırılıyor en azından bizimkisi öyle oldu
Yigitoglum_2 Herkese tesekkurler benim bebeğim de 2 aylık olmak üzere bende artik kesicem hickesmedim henüz