Kızlar Merhaba ,
Oğlum 3 yaş 2 aylık. Konuşma sorunu yaşıyorum ve anne olarak bu durum beni inanılmaz etkiliyor. Psikolojim bozulmak üzere. Etrafımdaki yaş grubu neredeyse akıcı şekilde konuşuyor fakat oğlum henüz konuşmuyor. Kreşe gidiyor 2.5 yaşından beri. Telefon tv yok denecek kadar az günde yarım saat o da ona yemek hazırlarken felan. ( Benim istediğim şeyler) Geçen hafta terapiste götürüp bir uzman yardımı aldık emzik kullanımını şuan için sadece uyku geçişlerinde kullandığımızı da belirtmek isterim . Terapiste de aynı şeyden bahsettik. Gelişimi ile ilgili hiç bir problem olmadığını genetik olabileceğini söylüyor. Onların verdiği bir form var orda hangi kelimeleri kullandığını işaretlememizi istediler formdaki 280 kelimeden 220 sini kullanıyor. ( Form dan ayrı kullandığı kelimeler de var tabi ) Eşim 4 yaşında konuşmuş ,Dayısı da 4 yaşında konuştu. Tüm iletişeme açık örneğin; “kumandayı bana getirir misin ?”veya “odandaki yeşil kamyonu getirip benimle oynamak ister misin ? “ komutlarını rahatlıkla alıyor ve “ Getirdim oynayalım” diye biliyor? Ama akıcı bir şekilde asla konuşmuyor. Hani ilgisiz bir anne de değilim. Ama bu durum beni inanılmaz üzüyor. Mesela bir arkadaşımın çocuğu ile arasında 6 ay var çocuk şarkı söylüyor bizim ki “ sen söyle “ diyor 😂 Kafayı sıyıracam ha bu nedir Allah aşkına ya