Bebeğim 4. Ayına girdi artık ama kabızlığı ve gaz problemi asla düzelmiyor ne gaz damlaları kullandım probiyotik her gün sabah akşam dupalak içiyor buna rağmen kaka yapamıyor bazı günler bu kadar şeye rağmen fitil veriyorum bir iki doktora götürdüm 6. Aya kadar olabileceğini söylüyorlar ayrıyyetten kimyon tohumu ve kurutulmuş melisayı demleyip içiyorum sütümden geçer belki diye ama asla bi düzelme yok ve artık çok yoruldum ve artık her gün canı yanıp ağlarken görmeye dayanamıyorum