Esraciim Doğum yapali 15 oldu. İlk 7 ay sonra ağrı oldu dokfor enfeksiyon var dedi bir kaç haftaya iyileşti ortada birşey yoktu. Şimdi yine ağrıyor korkuyorum bir tek enfeksiyon da mı ağrır bu 😞 adetim biteli bı hafta oldu
Sarisin Esraciim enfeksiyondan ağrıyabilir, yumurtlama gününde ağrıyabilir batabilir, üşütünce ağrıyabilir, ağır bişey kaldırınca ağrıyabilir.. Biz kadınların derdi çok zor çokk 🤷♀️
Esraciim Sarisin evet yumurtlama dönemi deyim. Gerçekten kadın olmaktan evlendikten sonra yildim resmen 😞 doktor cildin çok hassas enfeksiyon ve mantara çabuk yakalanirsin demişti evlendiğinden beri kadın doğumdan gelemiyorum resmen
Sarisin Esraciim ben de öyleyim hep. Çare bol bol su içmek ve sık sık iç çamaşırı değiştirmek. Günlük ped enfeksiyon riskini artırıyor