Benim bebegimde de reflu var bazen emdigi butun sut oldugu gibi geri gelir, peynir gibi bile olmaz yani mideye bile gitmemis daha. Emzirdikten sonra gazı çıkmazsa da cok kusuyor, doktor bize gazini cikarmadan kesinlikle yatirmayin demisti. Cikinca da 10-15 dakika dik tutmak gerekiyor. Ama yuz ustu yatirirsaniz kusmuyor tuhaf bir sekilde, biz simdilik bu sekilde ilerliyoruz. Karni doyduktan sonra babasi koluna yatiriyor, bebisin kafasi babasinin dirsegine, poposu da eline gelecek sekilde, ama doktorunuza sorun ve bebisin yanindaysaniz yuz ustu yatirin yalniz birakmak riskli