Kızlar bebeğim 4 aylık kabız oldu 5 gündür bundan önceden olmuştu bir kere lavman yaptık bir günlüğüne işe yaradı sonra yine aynı zeytinyağı içirdim makatına kulakpamuğıyla sürdüm yine olmadı şimdi doktorumuz x-m diet solüsyon önerdi başka önerisi olan varmı yada deneyimli başka bitkisel ilaç bilen