momiss ben her lavaboya gittiğimde sebamedin vajinal jeliyle yıkayıp kuruladıktan sonra sprey batikon var onu sıktım fazlasını reçeteyle aldım. Kanama durumuma göre sırasıyla hasta bezi, lohusa pedi, gece pedi, normal ped, günlük ped olarak devam ettim. Kisa sürede toparladim ve hiç sorun yaşamadım. Doktor bana hiçbir şey yazmamıştı, dikislerim için bir şey kullanmam gerektiğini düşünüp almıştım sprey batikonu. Sprey olması kolaylık sağlıyor. Zaten açılma olduğu için lavaboya zor yetisiyordum altımı komple soyuyordum tuvaletimi yaptıktan sonra banyoda yıkayıp bu işlemleri yapıp çıkıyordum bir haftada bayağı toparladım.