asellmiihramom 5 aylık olacağız ek gıdaya başlamak istiyorum erken mi sizce ilk olarak hangi sebzelerden başladınız
defnemiraybebek asellmiihramom 5.5 aylıkken başladım ben bence birsz daha bekle sonra zaten hergün ne yapsam da yedirsem derdi oluyor 😅 ben ilk sebze verdim 3-4 sebze tadımında sonra yoğurt denedim
Eymencvk asellmiihramom tadımlara 5 ayın sonunda başladık şimdi 6 ay olucaz herşeyi 3 öğün yiyoruz aralarda meyve ve ypgurtlarda var
Seydagolcuk 5 aylık kızım doktorumuz tadımlara başlayabilirsiniz dedi. Havuc patates kabak ve yoğurt olarak baslayalim dedi.
Hulya0129 asellmiihramom kafasını dik tutuyor mu siz kucağınızda otururken yemeklere elini uzatıyor mu? Bu iki kriter önemli demişti doktor ilk bebeğimi 4.5 ayda başladım baya hevesli ydi 2.sini 5.5 aylık ken başladım
asellmiihramom Hulya0129 evet bu belirtilerimiz var kafayı tutuyor uzanıyor ama daha tam oturamıyor çünkü yeni yeni başladık doktor oturtmaya başlayabilirsiniz dedi