Zylnda kullanıyorum adetimin ilk günü başladım tam 17 gün kanama oldum sonra geçti 2. Kutuya başladım hala adet olmadım emziriyorum ondan bu ilaca başladım korunmak için sadece karın ağrısı ve gaz çok yaptı bende bide arada baş dönmesi oda nadir başka bir problem yaşamadım henüz