tospikannesi_ Kızlar sağlık raporu alcam herşey normal dahiliye kaldı sadece ekg çektirdim . Yarın göstercem ekg analiz sonucu. Sinüs ritim bozukluğu diyor bu kötü birşey mi birde yetiştirmek için koşturan yorgun ve nefes nefesindim etkiler mi
asselll tospikannesi_ çekimle alakalı olabilir makineler otomatik algıladığı için raporu öyle çıkartıyor bariz birsy varsa doktor soylecektir ama sanmıyorum genelde yazar bu ekglerde
liva3652 tospikannesi_ sinüs tasikardiler genel de çoğu insanda olur heyecan stres korku bile etkiler masum çarpıntılar demişti doktorum çok ciddi bir şikayetiniz rahatsızlığınız yoksa
tospikannesi_ asselll asselll teşekkür ederim böyle kalple ilgili şikayetim hiç olmadı çok şükür böyle birşey görünce korktum çekerken hemşire derin nefes almayjn demişti ama koşturduğum için nefes nefeseydim gerildim vs
tospikannesi_ liva3652 yok hiçbir şikayetim yok ama görünce şikayetim olmadığı için korktum zaten bu aralar da evet stresliyim hep bir koşuşturma içerisindeyim ve yorgunum birde üstüne sağlık raporu için koşturdum o gün EKG yi çeken hanım efendi Bile derin nefes almayın sakin olun vs diyordu
liva3652 tospikannesi_ bir sorun olduğunu düşünmüyorum keza kaç kez çektirdim hatırlamıyorum 24 saatlik bile çektirmiştim orda da sinüs çıkmıştı ama doktorum önemli görmemişti sizinde öyledir muhtemelen inşallah 🙏🏻