busradri Merhaba anneler kizimin 40ki cikti bugun , dunden beri agliyor kendini sıkıyor ve depik attiyor bu neyin isareti olabilir bilen varmi, lutfen cevap alimm
Kbrclskn06 busradri gazı olabilir kakasını yaptımı bugün karnına zeytinyağıyla masaj yapınız ayaklarının altınada aynı şekilde gaz damlası verirseniz rahatlar
askbebegimmbenim busradri siz ağzından gaz çıkarıyorsunuz alt gazı çıkaramıyor demekki gaz masajı yapın bol bol
mseyma busradri gazı vardır malesef. Tamany diye bir krem var trendyol da karın çevresine sürülüyor genelde memnun çoğu kimse. Onun haricinde zeytinyağı ile masaj yapabilirsiniz. I love you masajı tavsiye ediliyor.. Hala rahatlamazsa bir kovaya sıcağa yakın ama bebeği yapmayacak şekilde su koyup bebeği omuzlarına kadar suya sokun rahatlıyorlar. Siz kendiniz de kimyon, anason çayı içebilirsiniz
nslhnak busradri bende gazını çıkarıyorum sanıyordum. Ta ki doktora gidene kadar. Meğer o çıkardıkları gaz yüzde 40 ı felanmış. Çocuğa lavman yaptılar 25 günlükken. Hepsini çıkaramazlarmış gazın. Benim başıma geldi bu anlattığın şey. Ama geçici süreç. Şak diye geçti gaz problemi
mami68 busradri çıkarttığı gaz karnındaki gazın sadece küçük bir kısmı maalesef hepsine ulaşamıyoruz anneler olarak
askbebegimmbenim busradri osurması lazım ama bağırsakları tam işlev görmediği için zorlanıyor. Masaj yapacaksınız bol bol karnına 3 3 buçuk ayağa kadar devam eder sonra kendileri rahat rahat çıkarırlar. Bizde çok çektik zamanında geçici bı süreç
askbebegimmbenim nslhnak evet 10 kez cikaracaksa mesela örnek veriyorum doktorun dediğine göre biz ancak 3 4 5 ini cikartmasina yardımcı olabiliyormuşuz bizede ayni size söylenen gibi söylemişti doktorumuz