kaymakk İyi akşamlar hanımlar bebeğinizin ilk kestirdiğiniz saçlarını ne yaptınız nasıl saklıyorsunuz
ElisaMom_ kaymakk 8 aylıktı kestim poşette saklıyorum şuan 2 buçuk yaşında uçlarından alıcam onuda saklayacam büyük ihtimalle,saçları ve bı kaç ilk eşyalarıyla çerçeve gibi bişey yapmayı planlıyorum kızımın 😍
burcinrafet ElisaMom_ ben bı kısmını çerçeve yaptım bı kısmını küçücük fanus var Nişan fanuslari onda saklıyorum
kaymakk ElisaMom_ Buda çok iyi aslında eşyalarıyla küçük kareler kesip hepsini diktirip örtü yaptırmak istiyorum 😍
birbeyazoglanbirkarakiz Kızım 22 aylık ama halâ saçları çok az dolayısı ile bizde şuana kadar hiç kesemedik 😅 aslında keseceğiz ama olandan da oluruz diye korkuyoruz 😆