Sorum üstte yazıyor kızlar 4 çocuğum var en küçüğüm 7. Ayına yeni girdi tüpleri bağlı 3 aydır düzenli oldum ama bu ay gecikti sadece birgün ama kafam da deli sorular ya bir diger 2 çocuğumun yaşları da çok yakın her gün bir kaos halindeyiz evde hiç bu şekilde bile kalan oldu mu?