Kızım 17 aylık ekranı tamamen kesmek istiyorum aslında öyle bağımlı şekide bakmıyor işim olduğunda yemek yiyeceğinde falan açıyorum ama son zamanlarda telefonh gösterip açmamı istiyor TV yi de aynı şekilde kumandayı elime veriyor, sizler nasıl yaptınız tavsiye var mıdır