Merhaba oğlum 2 ay 4 aylık. Normalde banyo yapmayı çok severdi. Koşarak gidip banyoya girerdi. Şimdi banyo yapalım dediğimde üzerini çıkarıp banyoya koşuyor. Fakat banyoya girdiğinde ağlama krizi tutuyor çok zor tutuyoruz ve öyle banyo yaptırıyoruz. Bunun sebebi sizce ne olabilir? Ne yapabiliriz biz. Her yolu denedim ağlamasın diye olmadı banyoya adım attığı an ağlama tutuyor. Dip not: daha önce çok sıcak su vs banyo yaptırmadım 🥺