Esra1260 Selam kızlar hiç iş tecrübem yok daha önce hiç çalışmadım ve 30 yaşındayım artık çalışmak istiyorum ama nerde çalışmalıyım sizce bim a101 şok gibi marketleri istemiyorum insanı cok kötü kullanıyorlarmıs baska ne gibi işlere basvurabilirim
es6 Esra1260 kariyer.net üzerinden çağrı merkezlerine başvuru yapabilirsiniz lise mezunu alan bir çok firma bulunuyor.
birbebekle Esra1260 yani şöyle ki yakın zamanda bir arkadaşım avukatlık bürosuna katip olarak girdi. Veya bir şirketin büronun okulun temizlik yemek çay işlerine başvurabilirsiniz. KPSS çalışıp memurluk yapabilirsiniz. Lise mezunları genel olarak mavi yaka çok nadiren torpil referans vs beyaz yakalı olarak çalışabiliyor. Yine müşteri hizmetlerinde çalışabilirsiniz çağrı merkezlerinde.
Esra1260 es6 evet var lise mezunu alam ama çoğunluğu tecrübeli arıyor basvuru yaptım ama dönüş olmadı henüz
birbebekle Esra1260 inşallah olur rahatta edersiniz. Giyim mağazalarına da başvurabilirsiniz ancak indirmez olanlara çünkü part time çalışsanız dahi maaşları yüksek ve yol yemek yardımında yüksekten yatıyor. Erkek kardeşim hem okuyup hem de Zara’da çalışıyor 25-30 bine yakın maaş alıyor aylık ve part olmasına rağmen. Birde işkur kaydı açın ordanda başvurabilirsiniz iş ilanlarına daha iyi olur.