Momgzm ben vicco aldım ama ortapedistler ve fizyoterapistler önermiyormuş sonradan öğrenim 😅 tam ortapedik değil de anatomik taban öneriyorlar. 21 noyu vicco aldım ama 22 yi puma aldım. Çok güzel çok kaliteli. Tombik ayaklara da uygun. Ayrıca höpfrög ün ayakkabıları tamamen ilk adıma uygun. Onu da önerdi fizyoterapist arkadaşlarım.