Burnu tıkanmıştı nefes alamıyordu ben de hastaneye götürdüm dediler ki boğazında enfeksiyon var parol verdiler bir de serum verdiler burnunu açmak için sesi gitmiş hiç çıkmıyor mesela uyutuyorum beşine bırakıyorum mutfağa gidiyorum eğer ağlarsa sesi gelmez çünkü çok kısık ne yapacağımı hiç bilemiyorum ya 4-5 gündür böyle