ebruisik34 Kızlar 13 aylık kızım var kansızlığı var biraz dedi şurup verdi hiç kullanmak istemiyorum berbat kokuyor nasıl desteklerim kansızlıgını ilaç içirmeden 🫣
sirvanbebis Kızlar bebeğim 4 aylık ve çok hasta sesi gitmiş boğazı ağrıyor sütüm yok mama veriyorum ne yapabilirim ya yardım edin
ngold sirvanbebis merhaba benim bebeğim de 4.ay içinde hasta oldu 10gün önce falan sık sık besledim ve burnunu çektim sürekli bir de yarım fincan kadar papatya ve ıhlamur çayı yapıp verdim ilerlemeden kurtardık