Bebeğim 11 ay 13 günlük. Anne yani besiginde yatak odamizda yatıyor şu 1 haftadır her saat kalkıp ağlama krizine giriyor emziriyorum yatırıyorum 10 dk sonra uyanıyor ağlıyor. Dogdugundan beri ilk defa Gece yanımıza alıyorum 2 3 saat kesintisiz uyuyor.. nerdeyse 1 haftadır bu durumu yaşıyoruz. Eşimde yanımıza alıştı beşiğinde uyumaz artık diyor. Düşecek diye korkuyorum ortamıza yatırıyorum. Birde ilerde odasını ayiracagim zaman zorluk yaşamaktan korkuyorum. Aglasada besiginde alıştır yatır diyor ama okadar yoruluyorum ki gün içinde zaten hiç uyumuyor bensiz 1 dk durmuyor gece de o yorgunlukla yanıma yatırmak işime geliyor açıkçası ne yapacağım nasil bı yol izleyecegim. Yatağına alışması için öneriniz varmı