humanur09 2.dişini patlatıyor ve çok ağlıyor zeytinyağlı karanfil denedim işe yaramadı dentinox aldım bugün anlık rahatlatıyor ne zamana kadar böyle olacak hep her dişte böyle mi olacak emmiyor uyumuyor çok huysuz hep mi böyle olacak
Larin34 humanur09 ben calpol veriyodum agrisini hafifletiyodu ve soguk bezle dis yerlerini siliyordum tavsiye ederim
yenianne1721 humanur09 Bence üstüne gitmeyin derim. Evet biraz zor geçiyor birkaç gün nazını çekin sonra rahatlayacaksınız. Rabbim yardımcımız olsun
1acemianneq Tedagil çok işr yarıyor dişlere hem ağrısını alıyor hem de kolay çıkıyor diş ben oğluma gece uykusuna geçerken veriyorum iyi geliyor
1acemianneq humanur09 bi doktor videosunda görmüştüm 30 aya kadar diyordu tüm dişlerin tamamlanmasına