Gudigudi Merhaba.Benim kizom 3 ay 7 gunluk.iki bucuk aylikken basladi yabanci birini gorunce dudak buzmeye.aglamaya.Misafirimin oldugu bir aksam resmen cilddirdi.aglamaktan helak oldu.Dualar okuduk oyle sakinledi.Ertesi gunden itibaren kizima o gun neler yapacagimizi anlatmaya basladim.teyzenler gelecek, babanin akrabalari gelecek kalabalik olacagiz herkes seni sevecek asiya gidicez hemsire ablalar olacak vs derken anlattigim ilk gunden beri anlayisla karsiliyor, aglamiyor hatta.dudagini buzuyor ama kisa bir sure.Bunu bir kitapta okumistum.Size de haberiniz olmadan kalabalik bir misafir ya da tanimadiginiz bir kisi gelse korkarsiniz diyordu.hakliymis.