sudess bebeğim henüz 6 aylık 5.ayda nedensiz bi şekilde meme reddi yaşadık. Emmek istemedi hiç bi şekilde sürekli ağladı ve başını cevirdi. Aç olmasına rağmen. Cok zod ve yıpratıcı bi süreç biliyorum ama sürekli deneyin,aclığın en üst seviyeye geldiğine emecektir , ben sütümden biraz damlatıyordum ağzına, ve sakin bi ortamda olun ilgisini başka bişeyin cekmeyeceği bi ortam . Bi oyuncakla yönünü göğsünüze doğru cevirebilrisiniz başını çevirdiğinde. Beraber duş almakta iyi geliyor yaptıklarım bunlar.