asya343 Cly01 Sonra da bizim başımıza kalıyor işte , ben evde çok kucağıma almıyorum mesela kaynanama anneme gidince hep kucakta bu sefer de eve gelince benim almamı istiyo alıştırıyorlar işte kıyamıyoruz diyorlar da iyi yapmıyolar gelde anlat 😀
Deletedmom_220 Cly01 içiniz rahat olsun emin ellerde. Bebek bilir kimin annesi olduğunu. Teyzem 9 torun büyüttü. 9 torun ananeyi benim sediler. Şimdi yaşlandı kadın. Çocuklar da kendi ebeveynleriyşe iletişim kurabildi unutmadı yani anne babayı
Cly01 lidokain haha korkma canım allah kolaylık versin zor donemler oluyor biz 4 yıl boyunca cok iyiydik tayin donemi yer degistirdik o yüzden adatasyonumuz zor oldu yeni yer yeni iş ev aldik cocugumuzun bakıcısi vardı simdi kendimiz bakmak istiyoruz vs karıştı işler belki sizin oyle olmaz😂
lidokain Cly01 her dönem olmsada bizde o yollardan muhtemelen geçeceğiz umarım kolay geçer adaptasyon sürecimiz sizinde hemen geçmesi dileğiyle :)