Y-1A sabır taşı kullanmadan memeye veda etmeniz daha sağlıklı olur 18-19 ay emzirdim kızımı ve onunla geri sayım yaptık sen artık büyüdün ineklerin sütünü içeceksin memedeki süt bitiyor artık diye açıklamıştım ve son emzirmeyi de yaptık sıkıntısız bir geçiş oldu. Tabi kesmeden önce de günde bir defaya düşürmüştüm emzirmeyi. Bence bu şekilde yapmak çok daha iyi. Hastalanma olmadı bizde