hiralies Oglum yarın 1 yaşına giriyor içimden o kadar çok şey geçiyor ama asla yan yana getirip bir cümle kuramıyorum kendimi ifade edemiyorum siz neler yazdınız arkadaşlar nasıl beceriyorsunuz güzel güzel şeyler yazmayı