Ne giydirirsem giydireyim terliyor 1 haftadır öksürük ve balgamı var bence sırf bu terlemek yüzünden. Odası genel olarak 23-24 derece 1 tog giydiriyorum su gibi oluyor değişiyorum sıfır kol atlet üzerine 0.5 tog giydiriyorum yüz üstü yatınca gögsü terliyor sırtı soğuk oluyor napıcağımı şaşırdım mendil değiştirmekte artık fayda etmiyor. Terleyen bebekleriniz için neler yapıyorsunuz?