kızlar 3 aylık bebeğim var. uçak yolculuğu yapacağız. biraz tedirginim yanıma çünkğ bebek arabasını almayı düşünmüyorum. tek başıma olacağım. zor mu, ne yapmam lazım. tecrübeli anneler var ise bana bir akıl verebilir misiniz ? korkuyorum tek başıma olacağım için panik atağım tuttu bir de ilk defa uçağa bineceğim