Bebeğim 21 aylık geceleri hala alarm gibi sürekli uyanıyor artık gece beslenmesini kesmek istiyorum. Ama nasıl yapacağımı bilmiyorum çünkü safece emerek uyuyan bir bebek. Ve çok ağladığında şiddetli bir derecede kusuyor. Bu yüzden bu süreç beni çok korkutuyor. Deneyimli annelerden yorum bekliyorum 😌