Acemiiianne Benim bebeğimde aynı bu şekilde.10 aylık olacak bütün testleri yaptırdım ancak herhangi olumsuz bir şey çıkmadı.Ama gazdan uyuyamıyor,sabahları gaz çıkarmak için çok ağlıyor.Damlalar,bitkisel ürünler fayda etmiyor.Başka bir çözüm bulabildiniz mi acaba?