arkadaşlar merhaba bebeğim şuan 3 aylık 2.aşısını 11 ekimde oldu o günden sonra emmesi çok azaldı normalde ne zaman teklif etsem emerdi emerek uyurdu min 1 saat emerdi aksam aşı oldu olalı çok az emiyor 3 gündür günde 2 kez emiyor böyle olan oldu mu yasa meme reddi geçiyormu biberonda tutmuyor