Lavinya_ öncelikle herkesin biraz salmaya hakkı yok mudur ki akşama kadar 2 çocuk bakan biri için akşam uyuduklarında boş boş oturup telefonda tv de takılmak lüx. Benimde mesela mutfak dolaplarım içleri ne zamandır silinmedi valla bi şey değer dökülürse siliyorum kızım uyuduğunda da dizi izleyip kitap okuyorum bazen sadece forumda boş boş geziyorum, hiç yapmayacak değilim canım istediğinde yapacağım 😂 yalnız çocuklarınız çokk küçükler henüz yaptığınız fedakarlıkların farkına varacak yaşta değiller 🥹