Çok iyi anlıyorum ama bence tükenmişliğiniz zihniniz yorgun olduğunda ev işleri de üst üste geliyor en azından benim öyle oluyor. Bir nefes almaya sessiz sakin kahve içmeye kendime vakit ayırmaya çok ihtiyacım oluyor. Çocukların yaş aralığı çok yakın ikisi de bakıma muhtaç. Eğer imkanınız varsa anne k.valide gibi destek alın. Şu sıralar ben de aynıyım evin içinde toparlanamiyorum dön dolaş aynı sanki temizlik yapmamış gibi bir yandan çocuklar ev iş yemek. Eşler ne kadar yardımcı olsa da pasif kalıyor annenin o koşturmalari yanında bence. Büyüyecekler ne halı kirlenecek ne camasir çıkacak. Oturun sakin kalın kendinizi dinleyin şöyle bi kocaman nefes alin. Bu günler geçecek 🥰
Bir de çocuklar uyuduğunda o vakti yemekle temizlikte geçirmeyin. Oturun keyif yapin ciddi söylüyorum. Siz mutlu olursanız ev ahalisi de mutlu olur. Çocuklar uyanınca ne kadar yapabiliyorsaniz yapin. Peşimizden atlı kovalamiyorya etten kemikten insanız bizde robot değiliz nihayetinde 😊