Benimkiler de aynı Eylül donu başladı balgamlı öksürük hop ciğere indi ve kulak enf
Antiboyik 9 ekimde kullandık
Antibpyik bitti üç gün sonra balgamlı öksürük yine başladı
Alerji ilacı kullanıyor
İki gün önce yine kulakta iltihap yine antiboyik
Alerji yüzünden dedi Dr
Burnunu açık tutuyorum tereyağı pekmez veriyorum
Nebilizatör ile serum fizyolojik veriyorum ama yok o balgam bitmiyor
Yanlız biraz hafifledi sanki sanırı alerji ilacı işe yaramaya başladı