kums merhaba size bir şey sormak istiyorum. Benimde değerlerim düzenli artmıyordu 100-200 arası oynuyordu doktor kürtaj yapalım dedi kürtaj oldum ve bir hafta sonra beta değerim tekrar artmaya başladı bugün muayene etti dış gebelik dedi. Kürtajda rahim içini temizliyorlar yani dış gebelikle ne alakası var onu anlamadım çünkü dış gebelikte bebek tüplere yapışıyor. Boş yere kürtaj olduğumu düşünüyorum. Kürtaj yapmadan da dış gebelik olup olmadığını anlayabilirdi sanırım