nersa hiç güleceğim yoktu 🤣🤣🤣 ben meme+mama gidiyorum da meme hiç tutmasaydı mama verirdim napiyim ölsün mü? Kaç kez konuşuldu bu hala aynı ya. Mamadan bu kadar korkuyorsanız eski usul meme tutmayan bebeklere pirinç unu verin ,inek sütü verin şahsen ben emmedigim için annem inek sütü icirmis eski zaman işte . Sonra da dayamış pirinç ununu. Gerizekalı olmadım , üniversite bitirdim yıllarca bankacılık yaptım bebekten önce.