kuzeycinarbaby bebeğim 1 günlükken başıma geldi yeteri beslenmemekten olmuş dedi doktor havalarda çok sıcaktı , daha yeni arkadaşım doğum yaptı mesajı size kopyaladım bugünde aynı konuyu konuşuyorduk.
“ Aaa bizde de idrar da pembe leke gördük kan sandık doktor ürik asit kan değil bu enfeksiyondan olur dedi ”
Bunu yazdı canım .