Nasıl yapılıyor ve nasıl kullanılıyor kaç adet ölçek nedir ve faydasını görüyor musunuz? 4,5 aylık bebeğim çok fazla salyası var çok huysuzlanıyo ve eli sürekli ağzında, diş kaşıyıcı ile ben kaşıyınca biraz rahatlıyor ama geçici oluyor bu kür hakkında bilgi verebilirseniz çok sevinirim🙏