Kızlar yarın sağlık ocağına gitmeyi düşünüyorum boğazların acıyo ve beyaz beyaz yaralar olmuş 3 gündür ıhlamur zencefil ballı limon su içiyorum ama yok geçmiyor hasta olursam 2 tane çocuk tek başımayım naparim bilmem acaba gitsem antibiyotik yazarmi doktor yada emzirirken antibiyotik kulanan varmı yada antibiyotik kullandığım süre zarfında sütümü sagıp döksem mama versem diyorum bilemiyorum ya çok kararsız kaldım gidip gitmemekle