Merak etmeyin sizin sütünüz yetiyor, yetmiyorsa da mama verin kendinizi rahatlatın mama zehir değil içsin fazlasını kusar zaten. Bebeğiniz sizde huzur bulduğundan kalmak istiyor hep böyle olmayacak en zoru yenidoğan dönemi. Bunu bana kimse söylemediği için berbat günler geçirdim hep öyle olacak sandım, şimdi her gördüğüme söylüyorum. Geçecek 3 aya geçecek.. uyku süreleri artacak,yapışık ikiz gibi gezme süreniz kısalacak. Tadını çıkarın 😊😊