Emir7227 Ayın 13 de regl oldum 20 sinde yıkandım ve yıkandığım günden beri hep leke görüyorum sizce neyden olabilir 8 aydr reglim düzenliydi Bu ay böyle oldu
Emir7227 Bide regl olmadan önce 5 günüm gecikmişti tahlil yaptım 9.9 çıktı sonra adet oldum o zaman beri böyle