blairwaldorf ek gıdaya yeni başladığı dönemde 1 2 kaşık ancak yiyorlar, o öğünle doyması mümkün değil, süt yerine mama vermeniz gerekir, bende 10. aya kadar sağımla ilerledim ve mama ile destekledim, süt çok azaldığı için sağmayı bırakıp mama ve ek gıda ile devam ettim, mamayı da doktor önerisiyle 18. ayda bıraktım