Kızlar yarın 1. Aya giriyoruz. 10 günde gaz sancıları başladığı için çok doktora gittik ama doktoru gaz dışında bişey konuşmadı. 1 aylık kontrolü diye bişey var mı götürmem gerekiyor mu acaba? Bide kalça çıkığına ne zaman bakılır acaba ve belirtisi falan var mı?