Resmen programa göre adetim 10 gün gecikti korkacak hiç bişi olmadı korunmasız bı birliktelik falan ama çoğu da dikkat ederek hamile kalıyor ya kızlar çok korkuyorum zaten üç tane yavrum var Allah im isteyene versin inşallah hayırlı sağlıklı 🤲bize bunlara hakkıyla bakabilmeyi yetebilmeyi nasip etsin inşallah Rabbim 🤲 resmen tetikte bekliyorz eşimle bıktım bu düzensizlikten😥