Merhaba hanımlar. Bebeğim 4 aylık. Gece ince pijama ile uyutuyorum odamız asla absürt sıcak değil. Ama iki üç gecedir memeye uyanınca yastığının ıslandığını görüyorum. Yastık olmadan yatırdım yine terlemiş. Hasta olcak yavrum. Başka yerinde terleme yok. Üstüne ince muslin atıyorum. Napsam bir fikir verin ya şaştım kaldim. Beşikte uyuyor bu arada.