aslan_zeyd Kızlar anne sütü yok sadece mama veriyorum. Hipp keçi sütlü ama doymuyor bir türlü. Doyurucu mama önerisi olan var mı?
Meri-Mel aslan_zeyd Evolvia kullandım ben 5. Aydan sonra ilk zamanlarda Bebelac Gold bin pişmanım o mamayı kullandigims en başta evolviayi bilseydim direk onunla başlardım
Meri-Mel aslan_zeyd Eşim arastirmisti benim bakma şansım olmamıştı o an biz doktor tavsiyesi ile başladık doktorumuz çok dikkatli biri idi bizim bir de reflumuz vardı burada bir çok anneden de içeriği temiz diye duydum yine de bakın isterseniz