sonmodelanne O aylarda benimde öyleydi, oğlum da sürekli emmek istiyordu asla yetmiyor ağlıyordu mama ile araya girdik, bu sayede hem göğüslerim doldu hemde süt yaglandi sürekli emdiği için yağlanmıyir demişti doktor. Ek gıdaya yani tadıma tabi 4. Ayda başladık biz bu arada şimdi 7 aylık yeni yeni doyumluk hale heldi yedikleri. Biraz uzun oldu ama 😬 bence mama takviyesi alabilirsiniz belki de bu süreç geçicidir biz şimdi çok ihtiyaç duymuyoruz mesela mamaya